فيلتر منبع تصفيه آب هيتما مدل AHF1E
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

اطلاعات فيلتر منبع تصفيه آب هيتما مدل AHF1E

  • ارتفاع     19 سانتي‌متر
  • پهنا       13  سانتي‌متر
  • عمق     13 سانتي‌متر
  • ابعاد      130×130×190 ميلي متر
  • وزن       0.4 کيلوگرم
  • جنس بدنه  پلاستيک
  • خروجي آب سرد   بله
  • نوع فيلتر    کربني

 

ساير مشخصات    


اين مدل فيلتر صرفا مناسب منبع آبسردکن هيتما ميباشد.

 روش تصفيه آب


    کربن فعال. کربن با اتصال شيميايي به آبي که در سيستم ريخته مي شود ، آلودگي ها را از بين مي برد. ...
    تقطير. تقطير يکي از قديمي ترين روش هاي تصفيه آب است. ...
    ديونيزاسيون ...
    تبادل يوني ...
    اسمز معکوس. ...
    مکانيکي. ...
    ازن ...
    بلوک کربن

فيلتر چگونه تصفيه آب مي کند؟


    يک فيلتر آب با کاهش آلودگي آب با استفاده از يک مانع فيزيکي خوب ، يک فرآيند شيميايي يا يک فرآيند بيولوژيکي ، ناخالصي ها را از بين مي برد. ...
    فيلترها از الک ، جذب ، تبادل يوني و ساير فرآيندها براي حذف مواد ناخواسته از آب استفاده مي کنند.

آيا فيلترهاي يخچال آب را تصفيه مي کنند؟

اين فيلترها به طور معمول در حذف کلر ، رادون ، مواد شيميايي ساخته شده توسط بشر ، مواد شيميايي آلي فرار و بنزن موثر هستند. با اين حال ، هيچ فيلتري کامل نيست ، بنابراين آنها نمي توانند تمام آلودگي هاي احتمالي آب را از بين ببرند. اکثر فيلترهاي يخچال محافظت کمي در برابر موارد زير دارند: آرسنيک

آيا بايد آب شير را فيلتر کنم؟

با اين وجود ، به دلايل بهداشتي يا نگراني در مورد کيفيت آب ، لازم نيست که آب شير خود را فيلتر کنيد. ... شما بايد دريابيد که با نگه داشتن يک کوزه آب شير در يخچال ، هر نوع طعم کلر از بين مي رود.

آيا فيلترهاي آب آلودگي ها را از بين مي برند؟

فيلترهاي آب چه چيزي را مي توانند پاک کنند؟ صدها عنصر فيزيکي ، شيميايي ، بيولوژيکي و راديولوژيکي وجود دارد که توسط فيلترهاي آب از جمله سرب ، کلر ، باکتري ، کلسيم ، مواد معدني ، نمک و مواد سرطان زا حذف مي شوند. بيشتر روش هاي تصفيه آب آشاميدني به دنبال از بين بردن اکثر آلودگي ها است.

آيا آب فيلتر شده براي شما مضر است؟

خط پايين: آب فيلتر شده سالم تر است. يک فيلتر آب با کيفيت که به طور مستقل براي نوع آب لوله کشي در خانه شما آزمايش شده است ، خطر را کاهش مي دهد و بنابراين احتمالاً داراي مزاياي سلامتي طولاني مدت است.

 

 

فيلتر منبع تصفيه آب هيتما مدل AHF1E

اسمز معکوس

اسمز معکوس بهترين گزينه است ، در حالي که فيلتر کردن براي کارهاي اساسي آب مانند رسوب و حذف کلر مناسب است. اسمز معکوس طيف وسيعي از حذف آلاينده ها را پوشش مي دهد. با تيم متخصصان مجرب تصفيه آب ما تماس بگيريد تا بهترين راه حل هاي تصفيه آب را به شما ارائه دهند

آيا دستگاه هاي تصفيه آب بي خطر هستند؟

بژون ميسرا ، فعال مصرف کننده ، اظهار داشت: "بله". و او با انتشار شواهدي مبني بر مضر بودن حتي دستگاه هاي تصفيه آب مارک دار نيز استفاده کرده است زيرا آنها از مقدار بيش از حد مواد شيميايي براي تصفيه استفاده مي کنند که پس از مصرف در بدن رسوب مي کند.

آيا مي توانيد از يخچال و بدون فيلتر آب بنوشيد؟

در يخچال هايي که از فيلتر آب استفاده مي کنند ، غالباً يک شاخه باي پس تعبيه شده است که به شما امکان مي دهد در صورت نياز يخچال را بدون فيلتر کار کنيد. ... پس از نصب موفقيت آميز دوشاخه باي پس ، آب و يخ بدون فيلتر تصفيه مي شود.

آيا فيلترهاي آب هدر دادن پول هستند؟

اينکه آيا حذف يونهاي فلورايد اضافه شده از آب شبکه توصيه مي شود يا خير ، در نظر من به جوابي که توسط کارن اسپنسر ارسال شده است ، پرداخته شده است. اگر از حذف مواد معدني ضروري از جمله فلورايد اضافه شده خوشحال هستيد ، فيلترها هدر دادن پول نيستند.

سالم ترين آب چيست؟

سالم ترين نوع آب از نظر فني آب هيدروژن است زيرا به دليل مزاياي بالقوه آنتي اکسيدان هاي موجود در آن براي سلامتي. با اين حال ، حقيقت اين است که حتي سالم ترين نوع آب نيز فقط مي تواند فوايد کمي براي سلامتي داشته باشد.

آيا دستگاه تصفيه آب براي سلامتي مفيد است؟

به طور خلاصه ، مصرف آب RO کاملاً بدون خطر و سالم است و يکي از بهترين گزينه ها در محيط امروز است. آب RO براي سلامتي مضر است اين افسانه است که A.O Smith با طيف وسيعي از دستگاه هاي تصفيه آب شليک مي تواند تا آب آشاميدني تميز و سالم را براي شما فراهم کند.

آيا فيلترهاي آب مي توانند باکتري ها را از بين ببرند؟

آيا فيلتر منبع تصفيه آب باکتري ها را از بين مي برد؟ فقط يک سيستم تصفيه آب با اسمز معکوس به طور موثري باکتري هاي مضر را از بين مي برد. ساده ترين راه براي از بين بردن باکتري هاي مضر ضد عفوني آب توسط کلر يا اشعه ماورا بنفش است.

آيا فيلترهاي آب منقضي مي شوند؟

به طور خلاصه ، نه ، فيلترهاي آب استفاده نشده منقضي نمي شوند. ماندگاري مشخصي براي فيلترهاي آب وجود ندارد ، به شرطي که در معرض رطوبت قرار نگيرند. اين نکته کليدي است - رطوبت همان چيزي است که باعث مي شود فيلترهاي آب کار کنند ، و بدون آن ، آنها هر لحظه زيبا و آماده براي استفاده نشسته اند.





:: برچسب‌ها: فيلترهاي آب , رسوب ,تصفيه آب,آنتي اکسيدان ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: